Oferta

TRZY FILARY KAMPANII REKLAMOWEJ

„Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn”
Francis Bacon

Określenie grupy docelowej

Przyczyną sprawczą każdej kampanii reklamowej są potrzeby grupy docelowej. Dla ich weryfikacji konieczna jest znajomość adresatów komunikatu. Określenie przedziału wiekowego, płci, statusu społecznego, obszaru zainteresowań daje możliwość pełniejszego dopasowania przekazu do konkretnego Odbiorcy. Różnorodność w obrębie samej grupy pomaga paradoksalnie ujednolicić przekaz, wyciągnąć te wartości, które są spójne i akceptowane przez wszystkie osoby w danej grupie docelowej. Tworząc kampanię reklamową „Gerber Kuchnia Polska”, zależało nam na wyróżnieniu marki na tle konkurencji, ale głównym motorem naszego działania było zaangażowanie konsumentek w działania marki. Adresatkami komunikatu były mamy. To grupa kobiet w różnym przedziale wiekowym, pracująca w różnych zawodach, posiadająca zróżnicowane doświadczenie. Łączy je posiadanie dziecka oraz troska o jego dobro i pragnienie zagwarantowania tego, co najlepsze swoim pociechom. Mając świadomość potrzeb odbiorców, opracowaliśmy kampanię, która informowała o jakości produktów i ich składzie. Projektując interaktywny Świat Gerber Kuchnia Polska, mieliśmy na uwadze potrzeby mam.

„Kto w działaniu się waha, ten niczego nie dokona”
Kung-Sun Jang

Opracowanie strategii reklamowej

Nie wahamy się przy podejmowaniu odważnych decyzji i opracowywaniu oryginalnych konceptów. Dzięki rzetelnemu zbadaniu rynku, określeniu grupy docelowej oraz przyjrzeniu się strategii konkurencji możemy planować odpowiednią strategię. Istotne znaczenie ma dla nas zaakcentowanie tych elementów, które wyróżniają brand i stanowią jego silny atut w skali nie tylko krajowej, ale także międzynarodowej. Naszym celem jest zwrócenie uwagi na to, co chce zakomunikować marka. Opracowując kampanię dla Vita Buerlecithin mieliśmy skierować zainteresowanie młodszych odbiorców na produkt. Oparliśmy kampanię na koncepcie miłości synów do matek z myślą o stworzeniu przekazu, który będzie wyróżniał się na tle innych produktów w okresie Dnia Matki. Odważna koncepcja różniła się od propozycji konkurencji, a jej forma zaskakiwała mężczyzn odwiedzających internetowe serwisy informacyjne. Wykorzystaliśmy opracowany naukowo insighti utrzymaliśmy spójność przekazu. Matka jako pierwsza miłość syna zasługuje na to, co najlepsze. Znalezienie odpowiedniego produktu, który pokaże, że syna dba o nią może być problematyczne i zwykle kończy się kupnem kwiatów. My pokazaliśmy w naszej kampanii, że Vita Buerlecithin to najlepszy prezent.

„Mierzy się ponad cel, by trafić do celu”
Karol Bunsch

Wielokanałowe emitowanie komunikatu

Celem każdej kampanii reklamowej, czy informacyjnej jest dotarcie do odbiorców. My wykorzystujemy wszystkie dostępne kanały emisji przekazu, aby dotrzeć do tego celu. Mamy przy tym na uwadze określone potrzeby Inwestora oraz określony budżet. Przy opracowaniu komunikatu nadajemy mu formę odpowiednią dla konkretnego kanału emisji. W naszych działaniach wykorzystujemy pełne spektrum dostępnych nośników reklamy oraz informacji. Tworzymy przekazy dostosowane do potrzeb social media, inbound marketingu, brand identity, czy tradycyjnej reklamy radiowej bądź internetowej. Stosujemy nietypowe rozwiązania jak np. lokowanie produktów w filmach. Wielokanałowe emitowanie wykorzystujemy nie tylko w kampaniach strictereklamowych, ale również przy strategiach informacyjnych. Przygotowując kampanię społeczną „Prędkość Zabija! Włącz myślenie” mieliśmy za zadanie wykreować modę na bezpieczną jazdę. Wykorzystaliśmy do tego celu Internet, a komunikację wspierały reklamy drukowane w prasie i na tyłach autobusów, spoty radiowe, filmy edukacyjne na stronie www. Pragnąc dotrzeć do kierowców w chwili prowadzenia pojazdów wykorzystaliśmy nietypowe kanały emisji przekazu, jak komunikaty w CB radio bądź nawigacji GPS.

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

Reklama 360

Działamy kompleksowo. I nie jest to wyświechtany slogan. Jako agencja marketingowa typu full-service jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Prowadzimy Klientów przez świat reklamy od narodzin produktu poprzez jego promocję we wszystkich możliwych kanałach i miejscach. Współpracujemy ze specjalistami z różnych branż tworząc kreatywne zespoły projektowe. Daje nam to szerokie spojrzenie. Patrzymy na świat z każdej możliwej perspektywy i pod każdym możliwym kątem… najczęściej 3600. Integrujemy działania dla osiągnięcia najlepszych rezultatów. Specjalizujemy się w projektowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych. Wytężamy umysły przy tworzeniu kreatywnych konceptów. Wyróżnia nas opracowywanie kampanii ze środków unijnych i współdziałanie w ramach międzynarodowej sieci agencjireklamowych, marketingowych i PR-owych. Zapewniamy łatwy dostęp do międzynarodowych rynków.

Kampanie reklamowe, informacyjne, społeczne

Przygotowujemy projekty o wymiarze reklamowym oraz informacyjnym. Tworzymy kampanie filmowe, telewizyjne, multimedialne, radiowe, które emitowane są w popularnych i lokalnych stacjach. Widoczne są też w centrach handlowych i punktach sprzedaży odwiedzanych przez dużą liczbę osób na terenie Warszawy, jak i w innych miejscach na mapie kraju, a także świata. Opracowujemy strategie na podstawie analizy rynku. Wykorzystujemy w kreatywny sposób dostępne narzędzia, zdobytą wiedzę oraz dostępne kanały emisji. Pracujemy w obrębie wyznaczonych celów oraz określonego budżetu. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celu wytyczonego przez Klienta. Działamy w oparciu o podstawy branżowej wiedzy oraz przyjęte schematy metodologii, ale na własnych zasadach.

Identyfikacja wizualna

Budujemy tożsamość marki. Pracujemy nad wyróżnieniem brandu i stworzeniem w świadomości pozytywnego jego wizerunku. Świadomie kreujemy zespół określonych cech o indywidualnym podłożu. Nadajemy im znamiona unikatowości, aby zapaść w pamięć Odbiorców. Dążymy do stworzenia projektów, które pozwolą natychmiastowo rozpoznać markę. Zgłaszając się do naszej agencji marketingowej, Klient może oczekiwać praktycznie wszystkich potrzeb. Potrafimy opracować i wdrożyć system identyfikacji wizualnej, oparty na wyrazistych wzorcach oraz jasno określonych regułach. W działaniach brandidentity nastawieni jesteśmy na zachowanie zgodności efektów z profilem i charakterem firmy oraz jej stylem. Dbamy o oryginalność, prostotę percepcji, pozytywne kojarzenie.

Public Relations

Zapewniamy dobry PR, bo dla nas liczy się komunikacja. Słuchamy naszych Klientów oraz Klientów naszych Klientów. Przypatrujemy się uważnie grupie docelowej. Poznajemy potrzeby Odbiorców. Pracujemy nad stworzeniem dobrego klimatu do nawiązania relacji. W naszej agencji marketingowej dążymy do zbudowania pozytywnego wizerunku i tożsamości marki. Tworzymy i realizujemy długofalowe strategie PR. Pomagamy w nawiązaniu oraz utrwalaniu relacji sponsorskich. Podejmujemy się działań w obszarze e-PR oraz media relations. Wspieramy w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Jesteśmy nastawieni na realizację celów wizerunkowych, marketingowych, czy sprzedażowych Klientów. Podejmowane przez nas kroki pozwalają zwiększyć rozpoznawalność marki, stworzyć grupę lojalnych „obrońców” marki, czy wyodrębnić potencjalną przestrzeń rynkową.

Event

Sprawimy, że będzie się działo! Jako agencja marketingowa full-service korzystamy z rozwiązań ambientowych. Wykorzystujemy niekonwencjonalne kanały promocji bądź tradycyjne nośniki użytkujemy w nietypowy sposób. Przygotowując event dajemy Klientom szansę na maksymalne jego wykorzystanie do celów promocyjnych. Pracujemy nad stworzeniem wydarzenia, które nie będzie wyłącznie świetną imprezą, ale korzystnie wpłynie na budowanie marki. To dobra okazja między innymi do poznania bezpośrednio oczekiwań grupy docelowej, nawiązania relacji, oddziaływania w konkretny sposób na określone środowisko. Organizujemy eventy o różnym charakterze, skali i przebiegu. Aranżujemy imprezy firmowe, konferencje i seminaria, spotkania klubowe, akcje promocyjne.

E-marketing

Wykorzystujemy maksymalnie potencjał Internetu. Jesteśmy agencją marketingową o nowoczesnym podejściu i jako taka rozwijamy się intensywnie w kierunku nowych kanałów emisji reklamy. Mocno rozbudowaliśmy obszar działań w marketingu internetowym. Oferujemy rozwiązania najpełniej odpowiadające określonym przez Klientów celom. Stosujemy działania z zakresu reklamy banerowej, mailingu, kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania i optymalizacji stron WWW, blogowania, social media. Nasze rozwiązania mają na celu zbudowanie świadomości istnienia firmy oraz obecności na rynku konkretnych jej produktów. Zależy nam także na zmobilizowaniu użytkowników do zainteresowania określoną stroną i zaangażowania w interakcję z marką poprzez stronę internetową, blog, profil na Facebooku, Twitterze czy na Youtube. W określonych przypadkach naszym celem jest zwiększenie sprzedaży online.

B2B i B2G

Prowadzimy działaniaBusiness to Business i Business to Governmentróżnymi kanałami. Mamy na względzie odmienność relacji w tym segmencie, które mogą zachodzić między firmą a innymi przedsiębiorstwami, dostawcami, dystrybutorami, partnerami biznesowymi – i tak jak np. w Chinach z przedstawicielami administracji państwowej.Wprowadzamy rozwiązania poprzez przygotowanie stosownych działań marketingowych, poszukiwanie nowych rynków – wertykalnych i horyzontalnych. Uzależniamy sposób dotarcia od aktualnych celów biznesu oraz roli. Szczegółowo dobieramy kanały dotarcia w imię zasady im bardziej precyzyjny dobór, tym lepsze rezultaty.

B2C

Wkraczamy do segmentu Business to Consumer z przemyślaną strategią działania. Przyglądamy się charakterystyce relacji, które dotyczą firmy i klienta końcowego. Jesteśmy nastawieni na zaangażowanie Klienta w działania przedsiębiorstwa oraz historię i aktualne wydarzenia marki. Podejmujemy kroki w kierunku osiągnięcia faktycznych korzyści w postaci zakupu produktu bądź usługi przez Klienta. Wykorzystujemy przywilej, jakim w tym modelu jest inicjowanie zdarzeń przez firmę. Chętnie sięgamy po rozwiązania interaktywne, mobilne, zapewniające wyjątkową komunikację. Wspieramy się na już dostępnych technologiach i rozwiązaniach elektronicznych, które dostosowujemy do potrzeb firmy oraz oczekiwań konsumentów. Jako doświadczona agencja marketingowa opracowujemy metody praktycznie wspierające segment relacji między Klientami a firmami.

Misje gospodarcze

Opracowujemy nietuzinkowe rozwiązania dla rozwoju biznesu. Przygotowujemy misje gospodarcze, które pozwalają na pozyskiwanie nowych kontrahentów. Tworzymy spójny plan działania, uwzględniający wyjazd jednego lub większej grupy pracowników z uwzględnieniem spotkań biznesowych. Oferujemy kompleksowe rozwiązanie – od opracowania profilu partnera biznesowego poprzez stworzenie dedykowanej bazy danych, przygotowanie oferty w języku obcym i rozesłanie jej do potencjalnych kontrahentów, aż po umówienie spotkania i wyjazd na misję. Opracowujemy misje indywidualne oraz zorganizowane, dostosowane do konkretnych potrzeb przedsiębiorstwa. Profesjonalne podejście naszej agencji marketingowej pozwala na osiągnięcie korzyści w postaci zdobycia nowych rynków, wypromowania marki w innym regionie/kraju, przedstawienie w korzystnym świetle polskiej gospodarki.

Targi międzynarodowe

Wspieramy naszych Klientów w odpowiednim przygotowaniu do targów krajowych i międzynarodowych. Takie wydarzenia są doskonałą okazją do bezpośredniej rozmowy z obecnymi oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi oraz kontrahentami. Pozwalają zebrać opinie i zbadać rynek. Umożliwiają budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Networking, czy rozmowy kuluarowe, pomaga zdobyć nowych, rzetelnych partnerów. Odpowiednio przygotowujemy do zaprezentowania na ważnych w branży wydarzeniach krajowych i międzynarodowych. Pomagamy w ustaleniu budżetu, wyborze osób i ich przeszkoleniu, ustaleniu obecności na targach, a także w organizacji transportu i zakwaterowania zespołu reprezentującego firmę na wydarzeniu. Podpowiadamy, w jakich targach warto brać udział. Projektujemy i realizujemy stoiska targowe z uwzględnieniem optymalnego rozkładu i efektownego wyglądu. Przygotowujemy ponadto materiały informacyjne i gadżety.

Reklama ATL

Above The Line... Działamy powyżej linii. Wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w reklamie w tradycyjnych mediach masowych. Opracowujemy techniki działań oraz strategie dostosowane do konwencjonalnych nośników. Dobieramy działania ATL w zróżnicowanych konfiguracjach mając na uwadze potrzeby Klienta i cele reklamy. Głównym założeniem w tym segmencie jest stworzenie atrakcyjnego wizerunku produktu, usługi, marki, firmy. W tym celu wykorzystujemy różne kanały promocji i z uwagą dostosowujemy przekaz do konkretnego nośnika oraz branży. Docieramy do szerokiego grona odbiorców.
reklama telewizyjna
Dynamika oraz oddziaływanie na kilka zmysłów jednocześnie wywindowało tę formę reklamy ATL na bardzo wysoką pozycję. Stanowi bardzo popularne rozwiązanie w docieraniu do masowego odbiorcy. Oddziałuje silnie na zdolność kształtowania potrzeb i popytu konsumentów. Formuje kryteria wyboru i wpływa na podejmowanie decyzji. Upowszechnia wzory zachowań. Wykorzystanie dźwięku, słowa, obrazu niesie w sobie ogromny potencjał przyciągnięcia uwagi odbiorców. Umiejętne zestawienie poszczególnych komponentów pozwala na zwiększenie oddziaływania na emocje odbiorców. Przy zastosowaniu reklamy telewizyjnej i filmowej zyskuje się gwarancję szerokiego zasięgu przy jednoczesnych niskich kosztach jednostkowych dotarcia do konsumenta.
Posiadamy doświadczenie w konstruowaniu tej formy reklamy ATL. Dysponujemy własnym domem produkcyjnym z nowoczesnym studiem montażowym. Daje nam to ogromne możliwości w realizacji reklam telewizyjnych oraz filmowych. Umiejętnie wykorzystujemy walory promocyjne jakie daje nam ten obszar reklamy ATL. Zapewniamy opiekę produkcyjną i prawną, w tym wszelkie prawa autorskie. Działamy kompleksowo, wspierając Klientów od etapu projektowania, opracowując koncepty komunikacyjne i kreatywne, tworząc scenariusze, storyboardy, animatiki 2D i 3D, poprzez realizację na plenerowych, studyjnych czy zastanych planach filmowych, aż po czynności postprodukcyjne i jako jedna z niewielu polskich agencji dostarczenie plików emisyjnych bezpośrednio do stacji telewizyjnych. Współpracujemy z najlepszymi scenarzystami i reżyserami krajowymi oraz zagranicznymi. W celu przygotowania autorskich, unikalnych reklam korzystamy z usługcenionych reżyserów i operatorów filmowych. Przy naszych unikatowych projektach współpracowaliśmy z takimi sławami jak Wojciech Smarzowski i Piotr Trzaskalski.
Sumiennie przygotowujemy się do działania. Przeprowadzamy badania ilościowe i jakościowe na grupach fokusowych przed rozpoczęciem produkcji, mając na względzie reprezentatywność grupy. Uważnie śledzimy reakcje konsumentów na promowane produkty i usługi. Analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski. W konstruktywny sposób wykorzystujemy zdobytą wiedzę w projektowaniu reklamy ATL, w szczególności telewizyjnej i filmowej. Przed produkcją przygotowujemy scenariusze, przeprowadzamy castingi w kraju i za granicą, prowadzimy poszukiwania lokalizacji, opracowujemy kostiumy, komponujemy lub wybieramy muzykę, lektorów, efekty. Na etapie produkcji wykorzystujemy wszystkie techniki łącznie z CGI, 3D oraz animacjami 2D. Prace przeprowadzamy bardzo sprawnie, jednak najważniejsza jest dla nas jakość gotowego materiału. Spoty telewizyjne bądź filmowe, jako reklama ATL o szczególnym wymiarze, mogą być realizowane w przeciągu kilku tygodniu od momentu przyjęcia zlecenia. W ramach działań poprodukcyjnych zapewniamy montaż, korektę barwą, efekty specjalne, komponowanie, udźwiękowienie, jak też przygotowanie i dostarczenie finalnych plików emisyjnych. Dzięki współpracy z najlepszymi domami mediowymi gwarantujemy najlepsze terminy emisji. Jako profesjonaliści całość prac możemy zamknąć przeprowadzeniem badań przed-emisyjnych w celu sprawdzenia reakcji u odbiorców.

reklama prasowa

Prasę wykorzystuje się do celów reklamowych od pokoleń. Jej oddziaływanie reklamowe także dziś jest znaczące. Prasa pozwala budować relację z odbiorcami, wykorzystując prosty mechanizm wyboru konkretnego czasopisma. Dlatego istotne znaczenie ma wybór odpowiedniego tytuły prasowego, za którym idzie z reguły konkretna grupa odbiorców o określonych potrzebach, preferencjach i poglądach. Prasa jest bardzo angażującą formą. Czytanie wymaga skupienia, przez co trudniej zaburzyć koncentrację. Wprowadzenie do czasopisma przekazu promocyjnego pozwala na zwiększenie zainteresowania produktami bądź usługami, jak też dłuższe jego oddziaływanie reklamy. Czytelnicy często przetrzymują czasopisma przez dłuższy okres czasu i wielokrotnie wracają do ich przeglądania, dzięki czemu promocyjne treści są wielokrotnie przekazywane. Jednocześnie jest to forma reklamy ATL o bardzo szerokim zasięgu. Zamieszczone w prasie komunikaty docierają do dużego grona odbiorców.
Nasza agencja marketingowa od ponad dwudziestu lat projektuje i realizuje zlecenia w zakresie reklamy ATL, w tym także w obszarze reklamy prasowej. Posiadamy własne studio przygotowania do druku DTP. Współpracujemy z doświadczonymi grafikami, designerami, fotografami reklamowymi i modowymi, jak też marketerami i copywriterami. Przygotowujemy oryginalne hasła reklamowe. Zajmujemy się opracowaniem graficznej strony dla tej formy reklamy ATL. Staramy się stworzyć grafikę oraz slogany, które przyciągną uwagę i na długo pozostaną w pamięci. Dopasowujemy projekty do profilu firmy i oczekiwań Klienta. Dopasowujemy przekaz do rodzaju publikacji. Przygotowujemy prasowe reklamy o zasięgu lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym.
Tworzymy reklamy prasowe z nastawieniem na efektywność przekazu. Naszą uwagę zwracają badania konsumenckie oraz czytelnictwa, które dostarczają nam informacji o stylu życia, zainteresowaniach, statusie społecznym czytelników konkretnego tytułu prasowego oraz ich zachowaniach konsumenckich. Śledzimy pojawiające się na rynku nowe tytuły prasowe oraz zwracamy uwagę na charakter już funkcjonujących w branży. Jesteśmy na bieżąco. Pomaga to nam w idealnym dopasowaniu komunikatu do czasopisma. W tej formie reklamy ATL wykorzystujemy chętnie całe spektrum dostępnych środków promocyjnych – od tradycyjnej formy modułowej aż po wklejki, zakładki, banderole i wiele innych kreatywnych rozwiązań.

reklama radiowa

Radio umila czas – w pracy i w domu, podczas podróży i w trakcie wypoczynku. Liczba słuchaczy nie maleje. Coraz więcej osób chętnie w ten sposób pozyskuje informacje o świecie i swoim mieście, słucha muzyki i koncertów, wywiadów i słuchowisk. W trakcie audycji, jak i między nimi wprowadzane są bloki reklamowe. Komunikaty promocyjne przekazywane z pomocą radia są jednak postrzegane jako mniej irytujące niż te w prasie, czy telewizji. Jednocześnie radio cieszy się większym poważeniem i estymą, dzięki czemu przekaz promocyjny w nim zamieszczony zyskuje na wiarygodności. Taka reklama ATL pomimo masowego odbiorcy niesie ze sobą indywidualne cechy relacji. Słuchacze silniej utożsamiają się z konkretnym kanałem czy programem radiowym niż telewizyjnym. Korzystnie wpływa na postrzeganie komunikatu także interaktywny charakter radia. Ta forma reklamy ATL ma bardzo wysoki wskaźnik odbioru. W ciągu dnia zdecydowanie więcej osób słucha radia niż ogląda telewizję.
Bazujemy na wieloletnim doświadczeniu własnym oraz całej branży. Wspieramy się na wiedzy specjalistów z różnych dziedzin. Współpracujemy z najlepszymi studiami dźwiękowymi w Warszawie. Angażujemy do naszych projektów profesjonalnych lektorów, aktorów i kompozytorów reklamowych. Tworzymy scenariusze dostosowane do tej formy percepcji. Koncentrujemy się na warstwie tekstowej, na doborze odpowiedniego brzmienia głosu, na wprowadzeniu zapadającej w pamięć melodii. Opracowujemy profesjonalne spoty reklamowe emitowane w różnych rozgłośniach radiowych. Wykorzystujemy chwytliwe dżingle, często powstające na potrzeby konkretnej kampanii radiowej. Przygotowujemy rozmowy sponsorowane we współpracy z przedstawicielami promowanej marki bądź autorytetami w dziedzinie działalności Klienta. Opracowujemy strategie konkursów dla słuchaczy, w których nagrody finansowane są przez Klienta. Jako jedna z niewielu agencji dostarczamy pliki emisyjne bezpośrednio do rozgłośni radiowych. Dzięki współpracy z najlepszymi domami mediowymi zapewniamy najlepsze terminy i godziny emisji.
Przekaz radiowy niesłusznie pomijany jest w działaniach ATL. My dostrzegamy szerokie spektrum jego zalet i chętnie wykorzystujemy je. Bogaty wachlarz osobistych zainteresowań naszego zespołu oraz obserwacja socjodynamiki sprawiają, że doskonale wiemy jak posłużyć się tym medium. Potrafimy wykorzystać wiedzę oraz jednostkowe doświadczenia dla stworzenia wartościowego przekazu
zwracającego uwagę większego grona odbiorców. Wykorzystujemy nośność przekazu opartego na percepcji słuchowej i zamiłowanie do nieskomplikowanych dźwięków. Spot radiowy jest przy wszystkich swoich zaletach także jedną z najtańszych form reklamy ATL.

outdoor i indoor

Tworzymy mocne przekazy dla przestrzeni publicznych. Wykorzystujemy konwencjonalne i niekonwencjonalne rozwiązania reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Potrafimy spożytkować na korzyść naszych Klientów masowość i szeroki zasięg tej formy reklamy ATL. Outdoor oraz indoor są widoczne dla wszystkich poruszających się po przestrzeni miejskiej, pieszo, tramwajem, autobusem, czy samochodem. To trudny do pominięcia kontakt z odbiorcą o szczególnej częstotliwości. Komunikat powielany w różnych obszarach miasta determinuje częstotliwość przekazu szerokiemu gronu odbiorców. Cechuje go stała intensywność nadawcza – z reguły 24h na dobę przez długi okres czasu.
Doskonale rozumiemy specyficzne wymagania, jakie posiada outdoor i indoor. Umiejętnie wykorzystujemy minimalistyczną formę reklamy ATL i zapewniamy przekaz perfekcyjnie dopasowany do niej oraz do oczekiwań i preferencji Klienta. Przygotowujemy nośniki wielkoformatowe. Wykorzystujemy systemy Digital Signage oraz Infoscreeny. Opracowujemy również niestandardowe rozwiązania w środkach transportu publicznego, na bankomatach, na wieżowcach i wieżach telewizyjnych, na samochodach, na przebieralniach plażowych, na witrynach w centrach handlowych. Zapewniamy najlepsze lokalizacje plenerowe oraz na i w obiektach zastanych.
Outdoor i indoor stanowią prężnie rozwijający się rodzaj reklamy ATL. Przy kreowaniu tego typu komunikatów staramy się w ciekawy sposób skomponować je z otoczeniem, często wykorzystując jego charakterystyczne elementy. Zależy nam na prostym i wyrazistym przekazie. Współpracujemy w tym zakresie z profesjonalistami w zakresie między innymi grafiki, brand designu, jak też poszczególnych dziedzin zgodnych z profilem działalności Klienta.

plakat

Reklama ATL wykorzystuje do swoich celów plakat wielkoformatowy powszechnie zwany billboardem. Zalicza się go właśnie do działań ATL z uwagi na szeroki zakres odbiorców i jego masowość. Umiejętnie wykorzystujemy ograniczoną powierzchnię, mając na względzie potrzeby naszych Klientów oraz cele reklamowe komunikatu. Nasze projekty zaskakują, intrygują i z pewnością zwracają na siebie uwagę bez względu na miejsce instalacji. Nie pozostawiamy jednak lokalizacji przypadkowi. Starannie dobieramy punkty, w których pojawiają się nasze reklamy plakatowe.
Tworzymy billboardy na miarę oczekiwań Klienta oraz miejsca ekspozycji. Przygotowujemy standardowe rozwiązania dedykowane do instalacji na tablicach reklamowych. Tworzymy również rozwiązania typu metroboard, blow-up, czy na słupy reklamowe. Opracowujemy także produkty w wariancie citylighty. Wspieramy się na wiedzy ekspertów z obszaru działalności naszych Klientów. Współpracujemy z najlepszymi grafikami, designerami, fotografami. Wykorzystujemy najnowsze trendy w brandingu i marketingu. Dbamy o stworzenie plakatu zapadającego w pamięć. Koncentrujemy się na jednym przewodnim temacie, który skupia uwagę. Nie przeładowujemy komunikatu treścią, zaś maksymalnie wykorzystujemy potencjał obrazu. Dostosowujemy charakter i ton komunikatu do marki, produktu, usługi. Bazujemy na elementach akceptowanych przez grupę docelową.