KONCEPT KREATYWNY

W kampanii „Bicolored Apples from Europe” dostosowano rozwiązania kreatywne do specyfiki rynków docelowych. Pożądana była komunikacja w języku lokalnym, a w komunikatach biznesowych przyjęta była wersja dwujęzyczna: język lokalny i język angielski. Strategia komunikacji pozwoliła wypracować trzy koncepty kreatywne – inny na każdy rok trwania kampanii.

jablka cont creat

I rok: Odkryj dwukolorowe jabłka z Europy

 

Jabłka uprawiane w Europie to stosunkowa nowość na obydwu rynkach. Grupa docelowa jeszcze niewiele o nich wiedziała, więc był to najważniejszy moment całej kampanii – autoprezentacja, pokazanie się z jak najlepszej strony. „ODKRYJ DWUKOLOROWE JABŁKA Z EUROPY” – ten motyw towarzyszył materiałom promocyjnym, które znalazły się na nośnikach przewidywanych do komunikacji z grupami docelowymi (handlem, liderami opinii, jak i samymi konsumentami). Na bazie KV zostały zaprojektowane stoiska na targach, towarzyszące im materiały promocyjne oraz reklamy wielkoformatowe i internetowe.

 jablka cont creat2

II rok: Wybierz dwukolorowe jabłka z Europy

 

Zaintrygowani odbiorcy z pewnością byli chętni, by pogłębić wiedzę o tak złożonej i wielowymiarowej ofercie. Hasło „WYBIERZ DWUKOLOROWE JABŁKA Z EUROPY” zostało doskonale zilustrowane przez koncept graficzny przedstawiający 9 odmian jabłek na tle fotografii mniejszych jabłek. Takie rozwiązanie plastyczne pozwalało skupić uwagę odbiorcy na bogactwie oferty.

 

III rok: Ciesz się z dwukolorowych jabłek z Europy