KONCEPT KREATYWNY


Polska słynie z wysokiej jakości mięsa wieprzowego. Dlatego celem kampanii jest przekonanie o tym importerów z krajów o wysokim popycie na wieprzowinę. Kampania promocyjna zaprojektowana przez agencję reklamową Legend Group jest realizowana przez Związek Polskie Mięso w Japonii oraz w Kanadzie przy wsparciu z funduszy Unii Europejskiej.

Strategia komunikacji została zaprojektowana na lata 2016-2018.

KV_LM

OBSZARY DZIAŁAŃ

Swinka_PL

KEY VISUAL

KV_LM_JAPKV_LM_CAN
Przed przystąpieniem do pracy nad długoterminową strategią oraz kreacją kampanii dla Związku Polskie Mięso, agencja reklamowa Legend Group przeprowadziła analizę nawyków żywieniowych i sposobów spożywania mięsa wieprzowego przez Kanadyjczyków i Japończyków. Stąd zrodził się koncept kreatywny porównujący europejskie i lokalne zwyczaje spożywania mięsa wieprzowego. Hasło kampanii: „Lest’s meat” zawiera onetyczną grę słów nawiązującą do angielskiego zwrotu „Lest’s meet”- „spotkajmy się”. Hasło zostało skonstruowane z kilkudziesięciu słów zaczerpniętych z tematyki produkcji mięsa wieprzowego i handlu nim. Dzięki takiemu kreatywnemu rozwiązaniu hasło stało się jednocześnie Key Visualem oraz logotypem kampanii. Na podstawie kreatywnego konceptu agencji Legend Group zostały również opracowane: nazwa i layouty strony www.letsmeat.eu, wizualizacja stoisk na targach oraz inne materiały promocyjne wyprodukowane w ramach kampanii.