Legend Group jest niezależną agencją full service specjalizującą się w zintegrowanych rozwiązaniach marketingowych i skutecznej komunikacji w Polsce i na całym świecie.
Legend Group posiada długą historię w zakresie udanych kampanii w sektorze żywności, finansów, usług profesjonalnych oraz zdrowia i urody, czego wynikiem jest Złote EFFIE. Obecnie w Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Kanadzie prowadzimy programy promocyjne jabłek i mięsa współfinansowane przez Unię Europejską.
W 2003 roku zostaliśmy partnerem Worldwide Partners Inc. – międzynarodowej sieci reklamowej. Do WPI należy 80 firm z 50 krajów – to sprawia, że jest jedną z największych sieci na świecie. Dzięki przynależności do WPI Legend Group oferuje pełen zakres usług: od Badań Rynku i Strategii Marki, przez Kreatywne koncepty i Produkcję, wliczając w to reklamę klasyczną i digitalową, aż po E-Marketing, PR, Event i działania B2B.
Szukasz Skutecznej Kampanii?
Po prostu powiedz nam swoje życzenie!
Zadbamy o Zintegrowane Rozwiązania Marketingowe w każdym miejscu na świecie!
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź nas lub skontaktuj się z nami osobiście.
Nie tak dawno, dawno temu – bo w 1992 roku…
Nie za siedmioma górami, lasami, morzami – bo w sercu Warszawy…
Prawdziwa Pasja spotkała się z nadzwyczajną Kreatywnością.
Tak narodziła się nasza agencja marketingowa.
Nie zawsze było łatwo, ale nigdy nie narzekaliśmy na nudę. Na drodze spotykaliśmy niezwykłych
ludzi. Niekiedy było to krótkie spotkanie, innym razem zostawali z nami na długie lata. Każde
doświadczenie uczyło nas nowego podejścia i otwartości na to co znane i nieznane. Z chęcią
otworzyliśmy się na perspektywę współpracy z Worldwide Partners. Od 2003 roku możemy czerpać z
wiedzy i wsparcia firm tworzących tę międzynarodową sieć reklamową, pozostając jednocześnie
niezależną agencją marketingową o ugruntowanej na rynku pozycji.
Wierzymy w atuty odmienności. Dlatego tworzymy kampanie reklamowe inne niż wszystkie. Znamiona oryginalności noszą podjęte przez nas działania oraz opracowywane koncepcje wizerunkowe. Zaplanowanie kampanii reklamowej stanowi newralgiczny punkt współpracy. Na stworzenie oryginalnej i trafnej strategii składa się wiedza o marce, o produkcie i/ lub usłudze, o konkurencji, o adresatach komunikatu. Obeznanie daje podstawy do wdrożenia konkretnych rozwiązań i wyróżnienia oferty na tle branży. Suma doświadczenia praktycznego i szeroko pojętego know-how tworzy klimat do podejmowania kroków odważnych, odbiegających od utartych już schematów promocji.