Wszystkie przygotowane na potrzeby kampanii projekty zostały dokładnie zweryfikowane pod kątem adekwatności językowej i kulturowej. Wszędzie położony został nacisk na wysoką jakość europejskich jabłek. Każdy z projektów komunikował walory produktu, co miało się przełożyć na ich rozpoznawalność i zapamiętanie.
W ramach projektu powstało wyróżniające się logo w dwóch językach i została opracowana Księga Znaku. Strategia kreatywna umocniła nas w przekonaniu, że graficzny motyw przewodni (KV) powinien zmieniać się każdego roku wraz z nową odsłoną programu. Z zaangażowaniem zajęliśmy się projektowaniem i produkcją materiałów reklamowych. Powstały reklamy prasowe i banery internetowe, a w miejscach o dużym natężeniu ruchu (np. lotnisko w Szanghaju) zawisły billboardy wielkoformatowe OOH (Out-of-Home). Zadbaliśmy również o materiały promocyjne – foldery, ulotki, pendrivy, kalendarze i długopisy z logo kampanii.