Opracowując koncepcje kreatywne, zawsze staramy się maksymalnie wykorzystywać możliwości, jakie daje Internet. Dzięki temu medium przekaz reklamowy może dotrzeć w sposób skoncentrowany wyłącznie do ściśle określonej grupy docelowej. Pomagamy w zrozumieniu wirtualnego świata i reguł, jakimi rządzą się reklamy internetowe. Projektujemy między innymi wyskakujące okienka (pop-up), bannery i buttony. Tworzymy angażujący content, czyli treści na strony www i wdrażamy narzędzia e-marketingu. Jako agencja reklamowa z ponad 20-letnim doświadczeniem i zatrudniająca prawdziwych specjalistów digitalu jesteśmy w tym naprawdę dobrzy. Wierzymy, że odpowiednio przygotowana i właściwie przeprowadzona kampania w Internecie pomoże wypromować firmę, markę lub produkt.
Mamy pożądane w branży wieloletnie doświadczenie w zakresie usług filmowych. Naszą przewagą jest realizacja na rynku polskim kilkuset filmów reklamowych. Wiemy, jak ten wypracowany know-how wykorzystać w rozwijającym się formacie wideo (strony www, serwis YouTube). Dysponujemy własnym domem produkcyjnym z nowoczesnym studiem montażowym. Daje nam to ogromne możliwości w realizacji reklam telewizyjnych oraz filmowych. Umiejętnie wykorzystujemy walory promocyjne, jakie daje nam ten obszar reklamy ATL. Zapewniamy opiekę produkcyjną i prawną, w tym prawa autorskie.
Działamy kompleksowo, wspierając Klientów od etapu projektowania, opracowując koncepty komunikacyjne i kreatywne, tworząc scenariusze, storyboardy, animatiki 2D i 3D, poprzez realizację na plenerowych, studyjnych czy zastanych planach filmowych, aż po czynności post produkcyjne i jako jedna z niewielu polskich agencji dostarczenie plików emisyjnych bezpośrednio do stacji telewizyjnych. Współpracujemy z najlepszymi scenarzystami i reżyserami krajowymi oraz zagranicznymi. W celu przygotowania autorskich, unikalnych reklam korzystamy z usług cenionych reżyserów i operatorów filmowych. Przy naszych unikatowych projektach współpracowaliśmy z takimi twórcami jak Wojciech Smarzowski i Piotr Trzaskalski.
Urządzenia mobilne, do których należą głównie telefony i smartfony, w ostatnim czasie dokonały przewrotu w naszym myśleniu o korzystaniu z Internetu. Bezprzewodowa sieć, która stała się obecnie powszechnie dostępna i łatwo osiągalna, spowodowała rozwój reklam mobilnych. Jesteśmy przekonani, że nowoczesna reklama wymaga nowoczesnego podejścia. Dlatego też stale współpracujemy z osobami, których zadaniem jest projektowanie i tworzenie aplikacji mobilnych i internetowych dla firm. Zapewniamy obsługę w zakresie koncepcji, strategii, realizacji oraz promocji.
Jako użytkownicy smartfonów doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest responsywność stron www. Pojęcie to oznacza dostosowywanie się witryny do wielkości wyświetlacza urządzenia. Naszym zadaniem jest takie projektowanie stron internetowych, aby w pełni odpowiadały na oczekiwania Klientów. Sprawna nawigacja po www to większe zadowolenie odbiorcy i większa chęć do głębszego przeszukania zasobów internetowych danej firmy, marki lub produktu.
Telewizja stanowi bardzo popularne medium w docieraniu do masowego odbiorcy. Oddziałuje silnie na zdolność kształtowania potrzeb i popytu konsumentów. Formuje kryteria wyboru i wpływa na podejmowanie decyzji. Upowszechnia wzory zachowań. Wykorzystanie dźwięku, słowa, obrazu niesie w sobie ogromny potencjał przyciągnięcia uwagi odbiorców. Umiejętne zestawienie poszczególnych komponentów pozwala na zwiększenie oddziaływania na emocje odbiorców. Przy zastosowaniu reklamy telewizyjnej i filmowej zyskuje się gwarancję szerokiego zasięgu przy jednoczesnych niskich kosztach jednostkowych dotarcia do konsumenta. Posiadamy wymagane doświadczenie w konstruowaniu tej formy reklamy ATL.
Sumiennie przygotowujemy się do działania. Uczestniczymy w badaniach ilościowych i jakościowych na grupach fokusowych przed rozpoczęciem produkcji, mając na względzie reprezentatywność grupy. Uważnie śledzimy reakcje konsumentów na promowane produkty i usługi. Analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski. W konstruktywny sposób wykorzystujemy zdobytą wiedzę w projektowaniu reklamy ATL, w szczególności telewizyjnej i filmowej. Przed produkcją przygotowujemy scenariusze, przeprowadzamy castingi w kraju i za granicą, prowadzimy poszukiwania lokalizacji, opracowujemy kostiumy, komponujemy lub wybieramy muzykę, lektorów, efekty. Na etapie produkcji wykorzystujemy wszystkie techniki łącznie z CGI, 3D oraz animacjami 2D. Prace przeprowadzamy bardzo sprawnie, jednak najważniejsza jest dla nas jakość gotowego materiału.
Spoty telewizyjne bądź filmowe, jako reklama ATL o szczególnym wymiarze, mogą być realizowane w ciągu maksimum kilku tygodniu od momentu przyjęcia zlecenia. W ramach działań poprodukcyjnych zapewniamy montaż, korektę barwą, efekty specjalne, komponowanie, udźwiękowienie, jak też przygotowanie i dostarczenie finalnych plików emisyjnych. Dzięki współpracy z najlepszymi domami mediowymi gwarantujemy najlepsze terminy emisji. Jako profesjonaliści całość prac możemy zamknąć przeprowadzeniem badań przed-emisyjnych w celu sprawdzenia reakcji u odbiorców.
Bazujemy na wieloletnim doświadczeniu własnym oraz całej branży. Wspieramy się na wiedzy specjalistów z różnych dziedzin. Współpracujemy z najlepszymi studiami dźwiękowymi w Warszawie. Angażujemy do naszych projektów profesjonalnych lektorów, aktorów i kompozytorów reklamowych. Tworzymy scenariusze dostosowane do tej formy percepcji. Koncentrujemy się na warstwie tekstowej, na doborze odpowiedniego brzmienia głosu, na wprowadzeniu zapadającej w pamięć melodii. Opracowujemy profesjonalne spoty reklamowe emitowane w różnych rozgłośniach radiowych. Wykorzystujemy chwytliwe dżingle, często powstające na potrzeby konkretnej kampanii radiowej. Przygotowujemy rozmowy sponsorowane we współpracy z przedstawicielami promowanej marki bądź autorytetami w dziedzinie działalności Klienta. Opracowujemy strategie konkursów dla słuchaczy, w których nagrody finansowane są przez Klienta. Jako jedna z niewielu agencji dostarczamy pliki emisyjne bezpośrednio do rozgłośni radiowych. Dzięki współpracy z najlepszymi domami mediowymi zapewniamy najlepsze terminy i godziny emisji.
Przekaz radiowy czasem niesłusznie pomijany jest w działaniach ATL. My dostrzegamy szerokie spektrum jego zalet i chętnie wykorzystujemy je. Bogaty wachlarz osobistych zainteresowań naszego zespołu oraz obserwacja socjodynamiki sprawiają, że doskonale wiemy jak posłużyć się tym medium. Potrafimy wykorzystać wiedzę oraz jednostkowe doświadczenia dla stworzenia wartościowego przekazu zwracającego uwagę większego grona odbiorców. Wykorzystujemy nośność przekazu opartego na percepcji słuchowej i zamiłowanie do nieskomplikowanych dźwięków. Spot radiowy jest przy wszystkich swoich zaletach także jedną z najtańszych form reklamy ATL.
Nasza agencja marketingowa od ponad dwudziestu lat projektuje i realizuje zlecenia w zakresie reklamy ATL, w tym także w obszarze reklamy prasowej. Posiadamy własne studio przygotowania do druku DTP. Współpracujemy z doświadczonymi grafikami, designerami, fotografami reklamowymi, jak też marketerami i copywriterami. Przygotowujemy oryginalne hasła reklamowe. Zajmujemy się opracowaniem graficznej strony dla tej formy reklamy ATL. Staramy się stworzyć grafikę oraz slogany, które przyciągną uwagę i na długo pozostaną w pamięci. Dopasowujemy projekty do profilu firmy i oczekiwań Klienta. Dopasowujemy przekaz do rodzaju publikacji. Przygotowujemy prasowe reklamy o zasięgu lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym.
Tworzymy reklamy prasowe z nastawieniem na efektywność przekazu. Naszą uwagę zwracają badania konsumenckie oraz czytelnictwa, które dostarczają nam informacji o stylu życia,zainteresowaniach, statusie społecznym czytelników konkretnego tytułu prasowego oraz ich zachowaniach konsumenckich. Śledzimy pojawiające się na rynku nowe tytuły prasowe oraz zwracamy uwagę na charakter już funkcjonujących w branży. Jesteśmy na bieżąco. Pomaga to nam w idealnym dopasowaniu komunikatu do czasopisma. W tej formie reklamy ATL wykorzystujemy chętnie całe spektrum dostępnych środków promocyjnych – od tradycyjnej formy modułowej aż po wklejki, zakładki, banderole i wiele innych kreatywnych rozwiązań.
Rosnący próg odporności konsumentów na reklamę skłania do korzystania z niestandardowych rozwiązań. Działania BTL wykorzystują ambient media, starając się przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców. Opierają się na niekonwencjonalnych rozwiązaniach bądź w niebanalny sposób wykorzystują tradycyjne formy przekazu. Posługują się efektem zaskoczenia. Angażują uwagę odbiorców. Pobudzają ciekawość poprzez nieoczywisty przekaz. Ambient media bardzo często wykorzystują przestrzeń kontekstową i opierają się na interakcji z otoczeniem oraz nośnikiem reklamowym.
Nieograniczona kreatywność naszego zespołu pozwala nam wykorzystać w reklamie BTL właśnie ambient media. Wybieramy starannie formę oraz nośnik przekazu, mając na uwadze cele naszych Klientów, profil działalności ich przedsiębiorstwa oraz inne modele prowadzonych już kampanii. Korzystamy z nieoczywistych kanałów transmisji. Czerpiemy inspiracje ze spektakularnych akcji ambientowych o światowym zasięgu. Bazujemy na bogatym doświadczeniu własnym oraz agencji marketingowych z sieci Worldwide Partners. Współpracujemy z ekspertami z wielu różnych branż. Reklama BTL, wykorzystując ambient media, zyskuje wyjątkowe wsparcie o dużej sile oddziaływania.
Tworząc kampanie ambientowe, zależy nam na wywołaniu emocji. Tworzymy mocne przekazy. Specyfika tych działań w reklamie BTL ma duże znaczenie. Pozwala dotrzeć bezpośrednio do odbiorcy i sprawić, by przekaz zapadł na długi czas w pamięć. Opracowujemy rozwiązania stanowiące wsparcie tradycyjnych nośników. Tworzymy kreacje, które z jednej strony stanowią przedłużenie tradycyjnych mediów, z drugiej – dają okazję do nawiązania kontaktu z odbiorcą. Przygotowujemy projekty odważne, które wyróżnią przekaz na tle innych kampanii.
Materiały reklamowe stanowią nieodłączny element promocji oraz skuteczne wsparcie sprzedaży. Odpowiednio dobrane pozwalają budować pozytywny wizerunek firm i przekazać w przystępnej formie najważniejsze informacje na temat profilu działalności i oferty marki, zalet i parametrów produktu czy korzyści płynących z konkretnej usługi. Służą jako forma zachęty do bliższego poznania firmy, a również do dokonania zakupu. Stanowią trwalszą formę przekazu treści promocyjnych oraz informacyjnych. Nie komasują treści w akcie jednorazowego przekazu o określonym czasie i w ustalonej z góry powtarzalności nadawczej. Są stałym elementem. Umożliwiają odbiorcy wielokrotne sięganie do informacji.
Dbamy o czytelną komunikację projektów. Opracowując materiały reklamowe, wpisujemy je w istniejący schemat identyfikacji wizualnej bądź tworzymy go od podstaw dla naszych Klientów. Dbamy, aby przygotowane przez nas rozwiązania w zakresie tej formy reklamy BTL cechowała spójna estetycznie wizja. Zwracamy uwagę na układ graficzny i dobraną kolorystykę. Troszczymy się o zachowanie przejrzystości przekazu. Nie przeładowujemy materiałów grafiką ani treścią. Umieszczamy w nich jedynie esencję komunikatu dostosowaną do oczekiwań Klienta oraz potrzeb jego odbiorców. Wykorzystujemy wartościowe dla reklamy BTL badania konsumenckie. Zapewniamy dobór instrumentów komunikacji.
Opracowujemy materiały promocyjne w formie konwencjonalnych nośników z rodziny POS oraz kreując niestandardowe rozwiązania. W ramach tej formy reklamy BTL opracowujemy między innymi wizytówki firm, ulotki, plakaty małych formatów, broszury, naklejki, standy, displaye, ekspozytory, gazetki reklamowe. Przygotowujemy pełne rozwiązania dla przestrzeni sprzedażowych, tworząc kompletny checkout przy kasie, gondola end, tray czy pusher.
Opracowujemy materiały informacyjne o firmie. Tworzymy nietuzinkowe gadżety promocyjne. Przygotowując rozwiązania z zakresu reklamy BTL, współpracujemy z najlepszymi grafikami, designerami, copywriterami. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania poligraficzne. Dbamy o oryginalny charakter kreacji. Starannie dobieramy technologię do typu nośnika. Jednocześnie dostosowujemy materiały reklamowe typu BTL do podjętych działań w obszarze ATL. Wierzymy, że taka spójność zapewnia pełniejszy odbiór przekazu informacyjnego i promocyjnego.
Tworzymy mocne przekazy dla przestrzeni publicznych. Wykorzystujemy konwencjonalne i niekonwencjonalne rozwiązania reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Potrafimy spożytkować na korzyść naszych Klientów masowość i szeroki zasięg tej formy reklamy ATL. Outdoor oraz indoor są widoczne dla wszystkich poruszających się po przestrzeni miejskiej, pieszo, tramwajem, autobusem, czy samochodem. To trudny do pominięcia kontakt z odbiorcą o szczególnej częstotliwości. Komunikat powielany w różnych obszarach miasta determinuje częstotliwość przekazu szerokiemu gronu odbiorców. Cechuje go stała intensywność nadawcza – z reguły 24h na dobę przez długi okres czasu.
Doskonale rozumiemy specyficzne wymagania, jakie posiada outdoor i indoor. Umiejętnie wykorzystujemy minimalistyczną formę reklamy ATL i zapewniamy przekaz perfekcyjnie dopasowany do niej oraz do oczekiwań i preferencji Klienta. Przygotowujemy nośniki wielkoformatowe. Wykorzystujemy systemy Digital Signage oraz Infoscreeny. Opracowujemy również niestandardowe rozwiązania w środkach transportu publicznego, na bankomatach, na wieżowcach, na samochodach, na przebieralniach plażowych, na witrynach w centrach handlowych. Zapewniamy najlepsze lokalizacje plenerowe oraz na i w obiektach zastanych.
Outdoor i indoor stanowią prężnie rozwijający się rodzaj reklamy ATL. Przy kreowaniu tego typu komunikatów staramy się w ciekawy sposób skomponować je z otoczeniem, często wykorzystując jego charakterystyczne elementy. Zależy nam na prostym i wyrazistym przekazie. Współpracujemy w tym zakresie z profesjonalistami w zakresie między innymi grafiki, brand designu, jak też poszczególnych dziedzin działalności Klienta.
Reklama ATL wykorzystuje do swoich celów plakat wielkoformatowy powszechnie zwany billboardem. Zalicza się go właśnie do działań ATL z uwagi na szeroki zakres odbiorców i jego masowość. Umiejętnie wykorzystujemy ograniczoną powierzchnię, mając na względzie potrzeby naszych Klientów oraz cele reklamowe komunikatu. Nasze projekty zaskakują, intrygują i z pewnością zwracają na siebie uwagę bez względu na miejsce instalacji. Nie pozostawiamy jednak lokalizacji przypadkowi. Starannie dobieramy punkty, w których pojawiają się nasze reklamy plakatowe.
Tworzymy billboardy na miarę oczekiwań Klienta oraz miejsca ekspozycji. Przygotowujemy standardowe rozwiązania dedykowane do instalacji na tablicach reklamowych. Tworzymy również rozwiązania typu metroboard, blow-up, czy na słupy reklamowe. Opracowujemy także projekty w wariancie citylight. Wspieramy się na wiedzy ekspertów z obszaru działalności naszych Klientów. Współpracujemy z najlepszymi grafikami, designerami, fotografami. Wykorzystujemy najnowsze trendy w brandingu i marketingu. Dbamy o stworzenie plakatu zapadającego w pamięć. Koncentrujemy się na jednym przewodnim temacie, który skupia uwagę. Nie przeładowujemy komunikatu treścią, zaś maksymalnie wykorzystujemy potencjał obrazu. Dostosowujemy charakter i ton komunikatu do marki, produktu, usługi. Bazujemy na elementach akceptowanych przez grupę docelową.