Działamy kompleksowo. I nie jest to wyświechtany slogan. Jako agencja marketingowa typu full-service jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Naszym atutem jest zintegrowana strategia marketingowa. Dostarczamy skutecznych rozwiązań dla wielokanałowych kampanii. Aby dobrze poznać tematykę działań, na początku przeprowadzamy szczegółowe badania i analizy rynku. Zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest poznać środowisko Klienta, wyodrębnić cechy marki czy produktu. Cechuje nas wnikliwość i dbałość o szczegóły na każdym etapie prowadzonej kampanii. Na życzenie Klienta dokonujemy analizy grupy docelowej oraz konkurencji z uwzględnieniem podziałów geograficznych. Wykonujemy też badania ilościowe i jakościowe. Wszystko to sprawia, że do konkretnej kampanii możemy dopasować indywidualne rozwiązania strategiczne i kreatywne.
Prowadzimy Klientów przez świat reklamy od narodzin produktu poprzez jego promocję we wszystkich miejscach i możliwych kanałach. Współpracujemy ze specjalistami z różnych branż, tworząc kreatywne zespoły projektowe. Daje nam to szerokie spojrzenie. Patrzymy na świat z każdej możliwej perspektywy i pod każdym możliwym kątem… najczęściej 360 stopni. Integrujemy działania dla osiągnięcia najlepszych rezultatów. Specjalizujemy się w projektowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych. Wytężamy umysły przy tworzeniu kreatywnych konceptów. Wyróżnia nas opracowywanie kampanii finansowanych ze środków unijnych i realizacje międzynarodowych kampanii w ramach międzynarodowej sieci agencji reklamowych, marketingowych i PR-owych Worldwide Partners. Zapewniamy łatwy dostęp do międzynarodowych rynków.
Wiemy, że typowa reklama ATL w dzisiejszym świecie to za mało. Wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w reklamie w tradycyjnych mediach masowych. Opracowujemy techniki działań oraz strategie dostosowane do konwencjonalnych nośników. Dobieramy działania ATL w zróżnicowanych konfiguracjach, mając na uwadze potrzeby Klienta i cele reklamy. Głównym założeniem w tym segmencie jest stworzenie atrakcyjnego wizerunku produktu, usługi, marki, firmy. W tym celu wykorzystujemy różne kanały promocji i z uwagą dostosowujemy przekaz do konkretnego nośnika oraz branży. Docieramy do szerokiego grona odbiorców.
W portfolio agencji reklama BTL zajmuje ważne miejsce. W celu zwiększenia liczby punktów styku z odbiorcami naszych kampanii i działań (Touch Points) umiejętnie łączymy tradycyjne rozwiązania z nowoczesnymi kanałami dotarcia do konsumentów. Wykorzystujemy do działań BTL mniej konwencjonalne środki i nośniki niż przy ATL. Zacierająca się linia między tymi strefami reklamy skłania nas do poszukiwania nowych form i sposobów dotarcia do odbiorców. Wykorzystujemy szeroki wachlarz możliwości komunikacji bezpośredniej. Docieramy do detalistów i konsumentów dzięki ogromnej uwadze poświęconej ich potrzebom i zwyczajom. Dostrzegamy silną migrację konsumentów do mediów elektronicznych. Dostrajamy nasze działania i narzędzia do bieżących potrzeb.